2011 m. gruodžio 12 d., pirmadienis

naujas susižavėjimas + OH NOT F'in AGAIN

Liaa.
Mano naujasis susižavėjimas - UK prekių ženklas Murlberry. 
Dar nespėjau išnagrinėt jų drabužių ir aksesuarų, bet tašės...
ohnomnomnom, ypač iš senesnių kolekcijų (panašios, kaip aš buvau įkėlus praeitam post'e. yra daug tokio stiliaus,tipo su dviem rankenom).
Beeeet... jų vidutinė kaina - 700-800 €, so, forget it, net jei ir turėčiau tiek pinigų, kažkaip gaila būtų tašei į mokyklą, kuri jei nesusidroš, tai man atsibos po kurio laiko. ;D

šiandien buvau pas gyd. ir pasakė, kad aš, kadangi normaliai neišsveikus ėjau į šūlę, tuoj turėsiu plaučių uždegimą ir sėdėsiu ligoninėj, sanatorijoj, namieblablabla so on, taigi, aš ir vėl oficially sergu. ta prasme taip susinervinau... man net gėda, aš kažkokia visiška lopė, be pirštinės išeinu ir jau sergu. esmė, kad jau neeinu be  pirštinių, ir su kepure, ir su šaliku, ir su ESKYMOU batais ugg'ais...ir vistiek. načiort.
varo mama miegot, bet dar pribloginsiu kol sirgsiu mucho mucho

eksoo eksoo, sveikatos man ir visiem kam jos trūksta

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą